چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
ی

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به شعار حركت به سمت اعتدال و عقلانيت دولت تدبير و اميد ، گفت: دولت بايد همسو با اين شعار، زمينه استفاده از توان فكري و اجرايي همه ي گروه ها را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دكتر محسن رضايي، امروز در نشستي با موضوع اقتصاد مقاومتي، در استانداري قم با اشاره به آثار مثبت استفاده از توان گروه هاي مختلف در دولت تدبير و اميد، گفت: در دولت هاي گذشته تفسير غلطي از اين مسئله شده بود و سياست دولت ها حذف حزب مخالف از صحنه ي سياسی بود كه سبب ايجاد تنش ها و نتيجتا عقب ماندگي مي شد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين كه بايد به سمت دولت هاي ائتلافي پيش برويم، شعار حركت به سمت اعتدال و عقلانيت دولت تدبير و اميد را مورد توجه قرار داد و افزود: بايد همسو با اين شعار زمينه استفاده از توان فكري و اجرايي همه ي گروه ها را فراهم کند.

وي در ادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تحقق اقتصاد مقاومتي، استان قم را به سبب ظرفيت هاي ويژه ي فرهنگي و اقتصادي داراي پتانسيل ويژه اي دانسته و تصریح کرد: قم بايد در اين زمينه پيشگام و الگوي ديگر استانهاي كشور باشد.

رضایی، بهره گيري از كمك دستگاه هاي مشاوره اي را در دستيابي به اقتصاد و توسعه پايدار بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد: باید مطالعات گذشته بررسي و پس از برطرف شدن نواقص در راستاي اجرايي شدن آن ها گام برداشته شود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به حمايت مجمع از فعاليت هاي صورت گرفته در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، خاطرنشان كرد: مجموعه دولت باید در اين زمينه پيشگام بوده و از همه ظرفيت ها استفاده کند.

بهره مندی از نظرات مراجع عظام

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش، استاندار قم نیز در این نشست با اشاره به با فعال شدن ستاد ويژه اقتصاد مقاومتي در استان، گفت: جلسات متعددي تشكيل و پيشنهادات نخبگان و فعالان حوزه هاي مختلف دريافت شده است.

وی، تحقق اقتصاد مقاومتي را نيازمند مشاركت و عزم ملي دانسته و افزود: براي تحقق اين مهم بايد ظرفيت هاي داخلي شناسايي و زمينه استفاده شايسته از آن ها را فراهم آورد.

استاندار قم در ادامه به تشريح وضعيت استان پس از انتخابات رياست جمهوري پرداخت و ابراز داشت: خوشبختانه در ماه هاي اخير وفاق و همدلي خوبي در مجموعه هاي مختلف استان ايجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، مشاركت حداكثري مردم و بخش خصوصي در دستيابي به اهداف توسعه را رويكرد مهم مديريت استان برشمرد و گفت: براي پيشبرد برنامه هاي استان از نظرات مراجع معظم و همه صاحبنظران استفاده خواهيم كرد.

براساس اعلام روابط عمومی استانداری قم، وی  با اشاره به تفاوت موجود در وظايف و اهداف دستگاه هاي مختلف، تصريح كرد: با وجود اين تفاوت ، همه ي مجموعه ها در راستاي يك هدف و آن رشد و شكوفايي استان گام بر مي دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha